Assalamualaikum . .



Tuesday 19 February 2013

PERGI TAKKAN KEMBALI LAGI...

Assalamualaikum..

2013..
Mohon dan berharap sangat tahun baru ini akan menjadi lebih bermakna buat diri dan keluarga tersayang. Namun, siapalah kita menghendakkan yang indah indah sahaja menghiasi hidup ini..

Tanggal 28 Januari 2013. Memberi makna yang amat terkesan disanubari aku dan keluarga. Satu satunya Adik lelaki aku, merangkap Anak lelaki bongsu Mak dan Abah, Adik lelaki bongsu buat 3 Abang aku dan Abang yang ke-4 Adik perempuan bongsu aku di dunia ini telah pergi menghadap ILLAHI...

Arwah.. Mohamad Firdaus berusia 20 tahun meninggal dunia akibat kemalangan. Ya Allah.. Hanya Kau yang tahu perasaan aku ketika mendengar khabar sedih ini. Aku bagai sedang bermimpi saat mendengarkannya. Aku membayangkan, setelah aku sedar dari tidur.. Ia hanya sebuah mimpi. Ya hanya mimpi! Bukan suatu realiti! Tapi... sesungguhnya ia adalah BENAR dan HAKIKAT yang perlu aku PERCAYA. Takdir ALLAH.. Siapalah kita untuk menidakkannya.

To be continued...............


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger